12 DECEMBER



nu ska jag kolla klart på eagle eye , såg halva igår men kunde verkligen inte kolla klart för mina ögon ville verkligen inte vara öppna mer , men nu ska jag allt se klart den :) ikväll har jag kollat idol och sett en massa filmer från när jag var i usa i sex veckor för ett par år sen ;D fun fun ! skulle ju egentligen till gg ikväll , men blev inte så , efter mycket om och men , blev på lite dåligt humör ;/ ..

lördag › ledig från jobbet ;D så ska kanske åka till överby för att kolla på julklappar , hoppas verkligen jag hittar några imorgon , har ju inte speciellt mycket tid på mig att köpa det när jag jobbar såpass länge varje dag ..

kom på ännu en sak jag vill ha eller som jag måste ha ;D kommer bli så najs <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0