13 DECEMBER

fick hoppa in och jobba idag fast att jag var ledig , inte kul eftersom jag verkligen sett fram emot att få vara ledig en ynka dag och julshoppa , jätte mycket att göra iallafall , jobbade till fyra sen tog jag mig en panini och åkte hem , suttit här sen dess , hur kommer lördagskvällen se ut då ?! ingen aning alls , just nu vill jag verkligen vara långt ifrån denna staden med min allra bästa evelina , hatar att den bästa i världen ska bo 34mil ifrån mig , fuck !

jaja , ska gå ut och gå en promenad iallafall , sen dö framför tvn eller något , haha fy fan va tråkigt , men min pojkvän har ju inte tid tydligen ......


Kommentarer
Postat av: evelina

DU ÄR BÄST

2008-12-13 @ 19:45:32
URL: http://lyktberg.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0