23 DECEMBER

image1002

jag är verkligen ledsen för en sån super dålig uppdatering , mitt liv har varit ganska hektiskt nu innan jul , mycket jobb och lite tid för att fixa julklappar , allt detta gick före bloggen , men det förstår ni nog :D har haft en mysig dag iallafall , började jobba kl. 11.OO , sen kom markus och hans mamma dit och fikade , trevligt .. slutade klockan 17.3O då jag åkte och handlade julmat , sen hem och fixade lite till med presenterna och sen blev det mys med lite julmat framför tvn med familjen :D nu sitter jag här och ska fortsätta på min special present lite , sen packa in de sista klapparna , efter det ska jag mysa i sängen med en film , sen somna sött och vakna upp till en härlig julafton , såg på vädret att de skulle bli snö , men tror ikke de , kan alltid hoppas :D

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0