25 DECEMBER

jag sitter här och känner mig halft död efter gårdagen , vaknade runt tio tiden för att få en present av mamma och pappa , fick en ipod nano , har redan en men fick en mini rosa med video i och så ,  min syster fick en blå-grön och min bror en svart :D så najs . sen skulle jag fixa med det sista klapparna , sen gjorde ja mig iordning och sen blev det julbord , så himla gott , men samtidigt väldigt mättande , helt full i magen .. efter det blev de lite kalle anka och massa gott framför tvn , sen blev de julklapps utdelning , blev jätte jätte nöjd med allt jag fick :D sen blev det ännu mer mat och ännu mer godis , sen kom mormor hit och vi spelade spel och myste , kvällen slutade med en film inpå natten , sjukt lång dag , men mysigt som fan .. hoppas ni hade en lika bra jul som jag ♥

de saker jag fick: mac rouge, fyra stycken armband, klocka, fyra stycken örhängen, två stycken navelsmycken, trosor, solglasögon (likadana som de som blev snodda i barcelona), sandaler, låga röda och rosa converse, tshirt, linne, gucci plånbok, miu miu plånbok, miu miu väska, de nya buzz spelet, rock band, röd canada goose jacka (den nyaste modellen) , av mormor fick jag knivar och strykjärn vilket var mycket bra eftersom man inte har lust att köpa sånt själv till lägenheten sen .. idag får jag även present av min älskling :D

Kommentarer
Postat av: birgitta

hej hanna!roligt att hora att du har det bra +att du fatt mycke fina julkappar,snalla kan du inte be mamma skriva lite pa mailen,skickat 2 till din,sa honkan svara pa denadressen!kram fran oss i thailand halsa familjen

2008-12-30 @ 04:25:45

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0