11 DECEMBER



är hemma nu , jobbade från 11-17 sen åkte jag till torp för att kolla lite julklappar , de värsta är att när jag väl ska kolla till någon annan då hittar jag bara saker till mig själv , hahaha ;D köpte några grejjer till mig iallafall som sminkborttagning och två andra ansiktsprodukter , hårfärg och ett par mjukisar ..

har inte önskat mig något speciellt till jul , ska få en del från thailand men sen önskar jag mig inget mer , bara en massa dyra grejjer eftersom jag är en liten prylnörd , men ska köpa de själv istället , så fort jag får lönen då va ;D kommer bli en laptop , en videokamera och en vanlig kamera , haha varför ska jag ha en kamera lixsom , har redan fyra stycken , men hittade några till en billig peng idag , vill nämligen ha en som är bra men som jag inte behöver vara så försiktig med ;D

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0