14 DECEMBER

TWILIGHT ♥


får väl säga som alla andra sagt då › FYFAN VILKEN BRA FILM ! blev helt kär , me love love love ;D åh inatt ska ja drömma om min edward , hahaha ;D nemen ni som inte sett den måste verkligen göra det .. kan inte riktigt släppa den asså ! yummie ...

idag har jag jobbat från 11.OO - 17.OO , var ju julmarknad på torget ( där mitt jobb ligger ) så det blev en massa att göra , men det fixade jag allt ;D sen så bestämmde ju jag och markus som sagt att vi skulle gå på bio , vilket min syster och sanna också gjorde så vi gick med dom , blev en mega meny också , hahaha så fult , alla trodde väl jag skulle äta allt det själv , men icke sa nicke , skulle ju dela med älsklingen min , trevlig dag måste jag säga ;D imorgon är jag förmodligen ledig från jobbet , så blir antingen göteborg eller överby för lite julshopping och såklart saker till mig , som alltid ;D


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0