adam tensta

Adam Tensta och Jag :)
image833

Gött kul det var igår :) sjukt! Jag jobbade till 22 så kom Emelie och Linn så gick vi tillsammans till Mathias lägenhet, hur snygg som helst var den, var kanske 12 pers där eller något, körde kareoke och drack lite saft, sen åkte vi alla taxi till stan, lönt? han bodde lixsom i stan, haha jaja.. Sen var det ju världens jävla kö, men Mathias hade ju fixat VIP hyllan så man behövde inte betala 150:- och fick gå före kön, KLAGADE INTE! :) Väl där inne blev man bjuden på en del ja :) Emelie, Jag och Linn bestämde oss för att knö oss fram till scenen för att se Adam Tensta, vi kom fram, men kunde inte stå kvar, folk bara knödde så man nästan dog, helt sjukt va mycket folk det var, jag blir bara arg på att folk ska knö fast jag gjorde det själv, haha men gick iallafall därifrån.. Sen blev det lite bråk mellan Carla och någon, så Linn blev sur och gick hem, haha.. Samtidigt blev Emelie ännu fullare och gick iväg själv så Jag och Carlos fick leta rätt på henne, sen träffade vi Adam Tensta en stund, snackade och tog kort med han, fick en kram och puss på kinden, snällt :) Hahaha.. Minns faktiskt inte allt :$ men hade jävligt kul! Efteråt gick vi och käka på Pingvin där jag träffade min babe så gick vi hem till han och badade, haha somnade klockan 5 på natten eller något, myspys.. Roligaste kvällen på länge :D

Imorse vaknade vi runt 14.00 hur pigg som helst blev jag, kom nyss hem för han skulle på kalas :) Får se vad som händer ikväll, ska käka tacos snart iallafall :) PUSS OCH SMEK <3

Kommentarer
Postat av: E

:O fuuuuskigt!!

2008-02-24 @ 01:52:47
URL: http://evelinkjellberg.blogg.se
Postat av: Bee boy

Ny video från Adam Tensta - Before U Know It.
Skicka vidare länken till andra som vill lägga upp videon på deras Blogg/Myspace/Hemsida etc
http://www.youtube.com/watch?v=Wro1-dQPHIg - Tack!

2008-04-07 @ 20:13:10

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0