arg

nu är jag på sånt dåligt humör alltså, jag vet att du läser detta, för du är ju så jävla intresserad av precis allt jag gör, kan du inte bara försöka leva ditt egna ruttna liv istället för att försöka leva mitt, du tog en sak av mig, nu räcker det väll? hahaha varje gång jag hör ditt namn skrattar jag bara, du känns som världens största skämt och jag ångrar att jag ens lärde känna dig lite, det hade inte gjort ett skit om jag aldrig träffat dig, inte om du inte fanns heller, det vore väll det bästa för annars hade du väll haft någon annan att hacka på, jobbiga jävel, det är kul att alla jag snackat med detta om håller med mig, stackars liten! ge fan i mig! håll dig där uppe i bonnehålan och ruttna..


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0