fredag

glad alla image1207 dag igår !

igår så vaknade jag upp hos markus, han orkade inte gå till skolan och jag började runt 12 tiden, men jag fick inte gå iväg för honom, haha. så gick och kollade på tv så kom markus med frukost, hur gott som helst, vi kollade på barn program marathon, haha töntar! sen efter ett tag när segisen var klar så gick vi ner till stan för att käka mat, skit gott :) sen gick vi och köpte chips, dipp, dricka och hyrde film, så körde pappa hem oss till mig för att jag skulle hämta lite grejjer, vi spelade lite guitar hero, sen kom hans mamma och körde hem oss till han igen, anders kom dit en stund, sen hade vi bara mysigt tills tvn blev ledig, då vi käkade chips, satte på filmen och tände ljus, så mysigt :D jag klagade absolut inte! <3

image814

imorse gick markus till skolan 2timmar innan mig, jag var så jävla trött, så vaknade i sista sekund, hade velat gå till skolan, så jävla gött väder, men jag fick springa till bussen för att hinna istället, och den kom precis när jag kom fram, rena turen eftersom jag inte ens visste när den skulle komma, träffade eli på bussen också, alltid lika rolig :) sen hade jag idrott i 1timme, efter den gick jag till billan en stund, träffade carlos och fredrik och snackade lite med dom, sen körde pappa hem mig, nu ska jag ta mig en dusch sen köra mat till både mig och alice, byta sängkläder, dammsuga, cleana upp lite på rummet oså, ikväll kanske det blir utgång? inget bestämmt.. imorgon kanske det blir tanumstrand, beror på om man får tag i skjuts, dricka och roligt sällskap :) hoppas, ett tag sen jag festa nu kan man säga :)

KISSES

Kommentarer
Postat av: kristina

hon hade onanerat med en banan ;) hahaha

2008-02-15 @ 15:13:20
URL: http://guldbarn.blogg.se
Postat av: kristina

yes jag menar dej :P

2008-02-15 @ 15:13:31
URL: http://guldbarn.blogg.se

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0