fredag

Äntligen freeeedag :) känns super skönt!
Dagen började med gympa 10.35, vollyboll kom i dåligaste laget, blev faktiskt lite småsur, haha. Sen var det bamba och sen inredning & design, Jag och Julia satt och vänta länge på lektionen och fick reda på att den var inställd, skööönt, men ändå jobbigt! Gick och mötte älsklingen, gick runt en sväng på stan, käkade och sen gick vi till Linn och hämta lite dricka jag hade, kom alldeles nyss hem, pussade hej då till min bebis för kommer inte träffa honom förrän imorrn natt :( buhu.. Ska leta efter några passande kläder tills ikväll, sen åker jag ner till Theres så tar vi tåget 18.20 till Strömstad på fest :) Hoppas det blir kul, sover där också, så kommer jag hem imorgon.
Sen imorgon vid 19.00 ska man ner till "Köket" där Sandra ska ha sin 20års fest, blir nog skoj, lite jobbigt med kläder bara man ska vara finklädd, typ klänning helst, hoppas jag kan rota fram någon fin, är inte så mycket för klänningar! Fixar sig nog! Nej nu ska jag börja fixa mig, hoppas ni får en bra kväll :) PUSSPUSSPUSSPUSS

image902
MARKUS LEKBERG
MIN MIN BARA MIN

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0