helgen

Lördag: Vaknade rätt sent, skönt att sova ut. Sen gjorde jag inte allt för mycket, spelade lite guitar hero, man blir ju helt fast, haha. Sen tog jag det lugnt, när mamma och pappa kom hem skulle dom iväg och ut på krogen direkt, ville inte sitta hemma hela kvällen helt själv, så jag åkte ner till Theres, där Stefanie var också, kom inte alls på något kul att göra, så vi gick och käka på pingvin, sen köpte godis och gick till Biljarden, snackade lite med Emelie och så ett tag, sen gick vi till Stridsberg och kollade på en dålig film typ, snacka oså, trevligt :) Sen åkte jag hem med Mamma och somna nästan direkt, svin trött..

Söndag: Vaknade lika sent idag, drömde en sån cp dröm, helt sjuk, var tillsammans med Carla och slog några tjejjer, skit mycket hände, haha fult va de! Efter att typ legat i sängen och bara kollat på tv ett tag bestämde Jag och Mamma oss för att åka till torp, kom dit rätt sent ändå, vi blev hungriga direkt, så vi tog en fika med Mammas kompisar, jag glömde helt bort tiden så hade bara en trekvart på mig att gå runt och kolla på grejjer. Köpte iallafall en rosa sjal, en grå tshirt, en kort grå tshirt, två pannband, ett par örhängen och puder :) Sen åkte vi hem och lagade tacos till hela familjen, så gott :) Nu sitter jag här, ska kolla på den där Köping sen :) skit roligt, haha.. Skola imorgon också, suger :( Men sista veckan, sen looooov :) Så kommer nog Evelina hit <3 KISS KISS!

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0