helgen

Helloooooo :)

Lördag: Jag och Markus vaknade rätt så sent, skönt att sova ut. Sen gjorde vi inte något speciellt, jag var seg som fan, haha typ bara hade mysigt :) Jag lagade mat & grejjer, sen var jag tvungen att fixa mig, blev på piss humör för att jag inte visste vad jag skulle ha på mig, haha.. Sen kom Mamma och körde ner mig till Emelie och Linn, där jag började dricka lite medans dom gjorde iordning sig, jag var nooog på party humör eftersom jag drack en vinflaska alldeles själv, hur god som helst, plus tre cider, sen kom Mathias och några fler och hämtade oss, åkte till Dingle och var där en stund och drack sen åkte vi vidare till Tanumstrand, vi kom in rätt snabbt och det var en del folk kan man säga jaaaa, hur mycket som helst! Minns faktiskt inte allt som hände, jag ramlade en massa gånger det var så jävla halt där inne, pisseblöt blev jag också haha, åkte hem runt tre eller något sånt, direkt hem till Markus, han tyckte jag var rolig och gamade i mig hamburgare, jävla svin :) haha! Sen somna vi gott. Lyckad kväll :D

Söndag: Skulle jobba klockan 2 idag, Markus och Jocke höll mig sällskap nästan hela tiden :) Sen åkte jag hem med Pappa och gjorde inte jätte mycket, sov lite mådde rätt illa, sen fick vi gäster, så fick hålla dom sällskap och vara lite social :) Kollade på Andra avenyn, En annan del av Köping och Wallander - Bröderna :) Rätt soft kväll, saknat babe rätt mycket :( menmen, nu ska jag se på två till avsnitt av Andra avenyn och somna ensam i min säng :( KISSKISS


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0