högskolan

fyfan vilken meningslöst tråkig dag jag haft, klockan 12.30 skulle vi åka till trollhättan och kolla på högskolan o skit om vi va intresserade osv, de va olbligatoriskt sa dom, men nej dom tog ingen jävla närvaro, blev skit arg, för de va så jääävla tråkigt.. haha en sak va lite rolig, när jag och camilla satt helt mobbade i några soffor, vi hade varit där i typ 1h 30min redan helt döda, så kom en gubbe..

han: är ni trötta eller?
camilla: haha jaaa :S
jag: aaaa fyfan va tråkigt de är här
han: asså :( (så såg ja att han hade en högskole tröjja på sig)
han: ni har vart här länge asså?
camilla: aa fyfan skit länge
han: ja me :O så ni kom också hit tidigt imorse?
camilla: mm hanna när kom vi hit?
jag: Hm,.. ehhh... hahaha ... en jääävla stund sen iaf
han: kom ni hit vid tio ungefär då?
camilla: aa typ halv tio
han: asså va gjorde ni då?
jag: eh kolla runt :S
han: ehhh vi öppna 11 :S
han: va har ni kollat på för grejjer då?
jag: typ teknik
han: nej de har ni inte, bara ja som håller i de och ja har inte sett er
jag: men asså mediateknik
han: juuuuste, de e ja som håller i de
ja o camilla: :$
han: hahahahahaha där fick ja er

haha de va lite kul xD sen åkte vi hem, somnade gott på bussen, sen åkte jag hem, spelade guitar hero första gången ja fick 100% snacka om skillad ;) sen jobbade jag resten av dagen, väldigt tråkig dag, kunde jag hoppat över!

imorgon ska jag upp tidigt för att gå på begravning, hatar det mest av allt, jag är en sån jävla känslomänniska, bara sitter och gråter, det är jobbigt :( hoppas du har det bra farfar <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0