måndag

ett snabbt inlägg innan jag åker till skolan..
började egentligen 08.30 imorse, jag är bäst på att försova mig,
så jag somna om och ska gå på min nästa lektion som börjar 12.20,
sen efter det har jag en lektion till sen slutar jag, ingen aning vad som
händer idag, ska hem och duscha direkt sen får jag nog plugga på lite
kompleteringar, kommer ju ingen vart med dom, lite trögt, skulle sitta
jävligt gött om dom var klara innan lovet, men så kommer det ändå inte
att bli, haha.. hm, insåg att jag inte hade speciellt roliga saker att skriva
om idag menmen..

evelina, se till att komma på fredag nu :)

image807

Kommentarer
Postat av: EVELINA

ahahah gullig :D jaa, eller så kommer jag på söndag till tisdag eller något =) för det ska bli fest i helgen you know. eller så kommer jag sista helgen =) mjaa , vi hörs senare ikväöll

2008-02-11 @ 15:12:39
URL: http://EEEVELINA.BLOGG.SE

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0