måndag

153893-111

hej alla :)
vaknade hyffsat tidigt idag, skönt att inte vakna för sent, och jag var ganska pigg konstigt nog :) hoppade in i duschen direkt och sen dess har jag väntat på att håret ska torka, så nu är det halv fuktigt, har fått råd om hur mitt självlockiga hår ska få lite snyggare lockar, ska testa med detta nu och se om det funkar, gillar inte mitt självlockiga speciellt mycket och mitt plattande sliter så mycket på de =/ lite jobbigt.. hoppas detta blir sötis :) funderar på att åka ut till torp och kolla in en ny billig locktång också och köpa lite småstuffs, men då får jag väl börja fixa mig nu kanske, jag är nämligen sega-tjejen-grejjen haha.. sen ska jag ju leka med babe, vet inte vad vi ska göra än, saknar han redan faktiskt, ensamt att sova själv inatt, men nu ska jag inte tråka ur er mer :)

puss

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0