onsdag + torsdag

image850
ONSDAG: Tänka berätta lite om igår då, riktigt bra dag! Åkte ner till stan och mötte upp Älsklingen, vi åkte direkt till torp, förstår inte hur han orkade med mig, vi gick runt där i 4timmar, tillslut var vi båda svin trötta, men förstår inte hur han orkade gå runt med mig, jag som velar och aldrig kan bestämma mig, Tack! ♥ .. Vi åt på McDonalds, gick runt och letade present till hans mamma hur länge som helst, vi skulle köpa en sak tillsammans och tillslut hittade vi, hoppas hon blir glad :) Kollade på allt möjligt, jag köpte två par tygskor, som nästan alltid kan jag inte bestämma mig, så det fick bli båda två, haha! Sen ringde Mamma och frågade om vi skulle åka med och träffa August, min kompis Anna lite mer som min halvssyster har nämligen fått en bebis, hon bor i Halmstad så har inte hunnit träffa bebisen tidigare, först köpte jag en tröja och en scarfs till den lille, sen åkte vi hemmåt så hämta Mamma upp oss i stan och åkte dit, vi åt mest godis, pyssla me den lille och snackade, helt seriöst inte för att det är Annas unge men den bebisen var nog den sötaste jag sett! Blev helt kär! :) Runt nio tiden åkte Jag och Markus hem till han, kollade på en svensk skräckis "Det okända" låter kanske lite B med en svensk skräckfilm, men tycker den är bra, vart hur rädd som helst och Markus klämde sönder handen min, haha.. Sen somnade vi sött :)

TORSDAG: Hade sovmorgon till 11.50.. Markus missade två lektioner bara för att han hade större lust att ligga kvar & mysa med mig :) går ju inte att motstå menar ja, haha sötis! Sen fick jag frukost på sängen, sen blev man stressad som vanligt och kom försent till skolan, som tur var gjorde det inget, hämtade en kamera sen fick jag gå hem typ.. Gick till Mamma på jobbet, sen kom Tvillingarna med massa resekataloger, blir nog Ayia Napa, tänkt så i vart fall :) Sen passade jag för Mamma på jobbet en stund för hon skulle gå på lunch så kom hon tillbaka med en stor baugette till mig, Mums! Har nyss kommit hem typ, blir till att plugga en massor idag, hinner inte med mycket mer, några till inlägg på bloggen också, så håll utkik :D
<3

Blev dessa tygskorna plus likadana svarta

image851



Köpte denna tröjjan till August plus en Scafs :)

image852

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0