onsdag

Imorse vakande jag klockan 09.30 och hade god tid på mig att fixa mig, eftersom jag började 10.50, jag är faktiskt rätt snabb på morgonen, tro de eller ej :D sen körde mamma mig till skolan, hade svenska första, sen bamba och sen foto, fast fick gå två hela timmar tidigare, super gott :) åkte hem direkt, har inte gjort speciellt mycket idag, inte hänt något speciellt roligt heller tror ja. Klockan 17.00 börjar jag jobbet till 22.00 var på tiden att jag tog ett pass nu kanske, känns som en evighet sen.. sen funderar jag på om jag ska till gg eller inte, förfesten är ju nära jobbet, men känns som jag inte har mycket tid på mig att dricka mina cider innan dom andra vill gå ut, jaja får se, annars går jag nog till ...... den som betyder mest i hela världen..

Imorgon är det ju alla hjärtans dag och grejjer, hoppas ni tillbringar den med den ni tycker om mest :)

image812

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0