skärp till er sverige

fick en kommentar till inlägget under, som inte publicerades eftersom sån skit inte tillhör min blogg
"sluta lek modebloggare" stod det, haha tyckte faktiskt att jag skulle ta upp det här, jag leker inte någon
modebloggare, eller tycker någon annan det här? har inte speciellt många inlägg om mode vad jag
vet själv? :) och om varje inlägg skulle handlat om mode, vad skulle det gjort? finns det utvalda
personer nu för tiden som "får" gillar kläder mm? underligt tyckte jag.. jag skrev var jag tyckte under,
jag vet att inte många personer gillar människor som säger vad dom tycker, men seriöst, inlägget
under? nu får man inte ens säga vad man tycker är snyggt eller inte, skärp er!

förövrigt tar jag inte åt mig av onödiga kommentaren, dom raderas direkt och glömda
inom ett par sekunder, om ni nu ska kommentera dumma kommentarer tar jag det
lite som en komplimang, hur avundsjuka en del är, ni har inget här att göra..

sov gott alla andra söta bloggläsare :)

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: haha okej :D då måste jag fan testa de nån gång :))

2008-02-29 @ 09:42:55
URL: http://www.Brownsugar.blogg.se
Postat av: Lovisa

Herregud vad mycket avundsjuka det finns, vad är de för fel med att skriva mode? Jag tycker du ska fortsätta skriva o mode OCH din vardag.

2008-02-29 @ 22:16:34

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0