tisdag

HELLO :D Imorse vaknade jag med magsjuka, iallafall en början till magsjuka, mådde så jävla dåligt bara satt upp i sängen i typ tio minuter innan jag gick upp, plus att jag var tvungen att vara i skolan en timme tidigare, egentligen hade jag verkligen inte ork eller lust att åka dit men var illa tvungen eftersom vi har projektarbets redovisning i två dagar nu som jag verkligen måste vara med på, illa illa.. projektet blev iallafall bättre än jag och Camilla trodde eftersom vi vart fruktansvärt sega hela tiden menmen :) mådde lite bättre i skolan som tur var, var tvungen att springa på toa några gånger för det kändes som jag skulle spy :/ klarade mig .. dagen gick så jävla segt, fast bättre än jag förväntat mig, men så fort jag fick gå åkte jag hem direkt, fick i mig lite mat och gick o la mig och ringde direkt till evelina :D sen ringde theres och frågade om hon kunde komma upp med film o chips :) självklart! vi tog en massa bilder, skratta så vi grina typ, hahaha :D min bror körde nyss ner henne till stan och nu ska jag gå & lägga mig..

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0