tisdag



Hej Sötisar :)
Igår kväll åkte jag ner till babe efter hans träning, vi kollade på Tsatsiki och åt gottis :) haha.. Sen låg jag kvar i sängen så skulle vi kolla en till film ute i soffan så hade han gjort saft och tänt massa ljus, haha så sött :) vi kollade på Black sheep, haha jätte sjuk film, men lite rolig ändå!

Imorse vaknade vi sent som vanligt, gick upp och gjorde frukost och bara hade mysigt en stund, sen åkte han till träningen och jag till stan för att träffa Emelie, Linn och Mathias för att äta Cactuz, satt väldigt bra i magen, kom hem för någon timme sen, har sån sjuk jävla mensvärk, ska lägga mig och kolla på en film, älskling har åkt till Herrestad, men vi ska träffas imorgon, kanske till Göteborg om jag mår bättre :) Men ska städa på mitt rum nu och dammsuga huset så blir Mamma glad när hon kommer hem :) HAVE IT!

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0