tisdag

image840

myspys hela kvällen igår framför hip hip hora och andra avenyn :) imorse var jag så fruktansvärt trött, självklart var markus tröttare, han gick inte till skolan utan låg kvar i min säng till halv två typ, det gjorde faktiskt inte jag, duktiga hanna! när han väl kommit upp gjorde vi köttbullar och makaroner, han åkte för någon timme sen och jag ska göra två filmrecensioner, börja på min arl läxa och skriva rapporten till projektet, och detta ska jag göra klart idag, måste ta tag i skolan nu :/ just nu ligger vovven min i sängen och ser skit ledsen ut, ska ge henne godis nu och försöka få ut henne & kissa, hon vägrar nämligen att gå ut när det regnar, rädd för att bli blöt för hon tycker inte hon är sötis då, haha :) thats true.. jag hoppas jag och mamma åker bort och träffar anna och august idag, fyfan vad jag vill det, annars blir det imorgon, vill egentligen köpa bebiskläder först!
HAVE A NICE DAY <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0