torsdag

blev inte riktigt som planerat igår, markus mamma frågade om vi skulle med till buttlers på music quiz haha, markus tveka såklart men jag ville sååå gärna :) haha.. först gick vi till åhlens så fick jag ett hårband av baby, sen till biljarden en stund och snacka med linnsan, sen blev klockan 20.00 så vi gick och hade music quiz med markus mamma och hennes kompisar, haha jag och markus fuska hela tiden, men de va kul :) efteråt åkte vi hem och kollade på a walk to remember, den va bra :) sen kollade vi lite på dead end 2 och hade huuur mysigt som helst :) jag och min plutt (v)

imorse vaknade vi sent, men markus ännu senare, som vanligt för han älskar att sova mer än vad han älskar mig :( haha.. kollade lite på tv, sen gjorde han makaroner m. kyckling, mums :) sen åkte jag hem, ska byta kläder, duscha, ut med vovven o lite sånt, sen ska jag åka ner till han igen och laga tacos :) trevligt huh?

image831

Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar din blogg ! :)

2008-02-21 @ 17:29:53
Postat av: HANNA

Tack :) de va kul att höra..
vem du nu är :)

2008-02-21 @ 18:18:32
URL: http://HANNILICIOUS.BLOGG.SE

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0