2007

År 2007 har jag:

Varit full
Varit i slagsmål
Varit otrogen
Skolkat
Åkt polisbil
Snattat
Däckat
Svimmat
Badat naken
Varit på en festival eller liknande
Fått nya vänner

Förlorat en eller flera vänner
Piercat mig
Kissat på mig
Blottat mig
Haft sex utomhus
Tagit någons oskuld
Tagit någon sorts drog
Försökt ta livet av mig
Rymt hemifrån
Smygt ut utan att mina föräldrar visste om det
"torskat" med att vara full
Varit eller är kär
Blivit slagen
Haft ångest över något
Varit utomlands
Blivit gravid
Kollat upp om jag har en/flera könssjukdom(ar).
Haft en/flera könssjukdom (ar)
Flyttat hemifrån
Badat i havet
Varit på en vild fest
Varit på en död fest
Tjänat pengar
Ätit skräpmat en vecka i streck
Jobbat
Fått sparken från jobbet
Mobbat någon
Blivit mobbad
Färgat håret mer än 10 ggr
Brutit ett/flera ben
Opererat mig
Skönhetsopererat mig
Sovit bort en hel dag
Varit vaken en hel natt
Varit vaken i 24 timmar eller mer
Lanat
Haft fest hemma
Varit på badhus
Slösat pengar på något helt onödigt
Blivit arresterad
Kört rattfull
Åkt dit för rattfylleri
Fått kontakt med gamla vänner
Bodenalive
Kiruna festivalen
Luleå kalaset
Pier pressure
Roskilde
Hultsfred
En annan festival

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0