fredag

imorse var jag så jävla trött, sov hos älsklingen och han hade redat gått till skolan så jag höll på att försova mig , kom in på lektionen 5sek innan vi började med världens tyngsta väska, skoskav och ett rekord på att gå snabbt till skolan ..

idag dog nästan jag och julia, vet ni varför? jo för vi ansträngde oss för en gångs skull :) haha vi var helt slut , orkade inte ens äta maten i matsalen , fick skrattattacker , bara drog dåliga skämt och klagade hela tiden på hur ont vi hade i kroppen , hahaha :)

nu är jag iallafall hemma , ska stääääda :( sen plugga religion , projekt , svenska och foto , kuuuul !

kanske tjejkväll ikväll, annars vara med markus :D har inte så mycket mer att skriva ..

älskar dig över allt annat babe (L)

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0