Helgen

Holaaa ... helgen blev rättså hyffsad tillslut , fredagen orkar och vill jag inte berätta om förutom att jag blev på världens sne humör och det höll i sig även på lördagen , vaknade rätt sent på lördagen , tog mig en dusch sen en lång promenad med vovven , sen sätta mig och plugga lite , mami kom hem med pingvin hamburgare till mig :D Mums ! Sen hade jag inga planer för kvällen , men fyfan vad roligt det blev tillslut , åkte hem till Stefanie och vi gick nästan direkt ner till Theres place , där hon väntade på oss efter att ha varit på en liten fest , haha undrar fortfarande vad hon fått i sig ?! hon var ju inte lite borta , hahaha de va så jävla kul , hon började dansa och sjunga och allt möjligt , sen skulle vi dra in till stan , kanske till ngn fest men iallafall mat på McDonalds , väldigt händelserik tripp dit kan man säga , hahaha , vi hittade en skateboard (en sån där ful rutten gammal) som Theres påstod vara sin egen , haha hon trodde sig kund på brädan men sen ramlade hon gaaanska rejält , jag trodde såklart att jag var mycket bättre , men jag ramlade och slog i rumpan rääätt hårt , hahaha kommer säkert lägga ut filmer på detta på youtube någon dag , sen utanför Kullgrens var det Stefanies tur att visa sina skills , men hon vurpar typ värst nerför backen hahaha , de va så jävla kul ! Sen kom vi äntligen fram till McDonalds , Theres fick genast dampet och började kasta brickor runt sig , sen fick hon sin efterlängtade Hamburgare som sedan kastades på LillRobin haha snällt ?! Och såklart häller hon ut sin röda Bacardi över sina vita byxor , så jävla lyckat , innan vi kunde fortsätta våran resa genom Ua town skulle hon byta byxor , vägen hem var betydligt farligare , med lite utmaning skulle vi åka skateboard på stora vägen , Theres var ännu med skillad och la sig på den , som tur var klarade vi oss helskinnade , sen kastade folk vatten på Theres från ett fönster och allt möjligt hände , orkar inte berätta mer , men jääävligt kul va de iaf :D Åkte hem till Markus senare på natten och försonades :) haha sött .. Somnade jävligt gott och vaknade runt 11 tiden , kollade på Lets Dance oså , sen laga vi mat och bråkade :D jag vann ( SÅKLART ) nu ska jag göra klart Religionen tills imorgon , saknar redan min kärlek , älskar han mest :)
Ciao Bella <3

image782

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0