mjaa

TISDAGEN: hade filmkunskap första lektionen, höll på att somna hela tiden, sjukt jobbigt, sen arl skulle skriva ett cv och vi var tvugna att vara dödsseriösa, haha.. sen svenska prov, tror faktiskt att det gick rätt bra (?) hoppas .. sen gick jag till billan där emelie, carlos, andrea och richard va, dom skulle käka oså sen skjutsa dom hem mig, tack! hade haft sån jävla mensverk hela dagen och det brukar bara bli värre, skulle egentligen till älsklingen men han fick komma till mig istället, han var tvungen att kolla sin jävla handboll :D och jag "i huvudet på carolina gynning" haha.. sen mös vi framför en film fast babe somna nästan direkt, sen somnade jag sött med armarna runt mig kärlek :)

ONSDAG: haha rolig är jag ibland, vaknade inatt hur pigg som helst trodde helt seriöst klockan var 07 helt trög efter 10min märker jag att det är kolsvart ute och hela huset är tyst, hahaha, kollade på klockan och då var den 01.50, haha hade lixsom sovit i typ en timme? dumhue :D men gött att veta att man kunde sova länge till, skulle till skolan 09.30 imorse för att planera pa med camilla, men som vanligt försov jag mig så skiter i de och går till skolan när lektionen börjar istället vilket är 11.50 ska fixa mig lite nu och äta frulle, så bye and kiss <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0