söndag

Igår kom markus ner till jobbet när jag skulle stänga, bara för att jag inte skulle behöva gå alldeles själv hem till honom :) lämnade bara lite saker hos han, sen gick vi till den där festen, men när vi kom dit var det en förbannad fjortis som tycktes bestämma det mesta så hon ville inte släppa in oss först, men när vi väl kom in var det väl inte så mycket att hurra över (?) haha boring.. så jag, markus, bagge, jonathan, therese och några till gick ner till stan, sen gick jag och markus hem till han, var rääättså trött i benen efter det, så la vi oss under det varma täcket och kollade på "Im legend" orkade inte kolla hela förrän vi blev sjukt trötta, förutom att festen sög så hade jag mysigt med min babe iallafall :)

Imorse var vi inte lite trötta, speciellt markus, vid halv ett tiden åkte jag ner till mormor  på söndagsmiddag, dillkött och till efterätt ris-a-la-malta med jordgubbar, åh så jävla gott var det :) kom alldeles nyss hem så nu ska jag sätta mig och seriöst plugga som fan, haha.. ska iallafall försöka, vill kunna det mesta idag så jag kan börja med pa grejjerna imorgon kanske (?) har inte mycket mer att skriva, kisskiss

Kommentarer
Postat av: ewsi

va gulligt! :D

2008-01-20 @ 15:56:32
URL: http://evelinasteger.blogg.se
Postat av: katta

va mysigt :)

2008-01-20 @ 19:50:35
Postat av: sandra persson

äntligen en uppdatering, älskar det, din blogg är så bra :D sköt om dig bruden

2008-01-20 @ 19:51:41

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0