TISDAG

ändrat bloggdesignen lite, blev inte helnöjd, men fixar till det någon annan dag
nu ska jag kolla igenom lite läxa och kolla på en film, en sann historia om en tjej
som blev kidnappad och inlåst i 8år innan dom hittade henne, hoppas den e bra!

image792

TISDAG :
vaknade med världens bästa kille next to me :D det bästa som finns .. efter mycket snooze så gick jag upp,
älskling låg kvar eftersom han alltid är mycket tröttare än mig, fixade mackor på sängen till han sen åkte vi
till skolan, gick på lektionen dvs filmkunskap såppas tråkig film att jag sov en stund, filmen var ändå inte
speciellt bra (?) sen var det mat, hyffsat goo mat för en gångs skull, sen hade vi över 2h rast, det är ju
über tråkigt, grejjade lite med pa sakerna och höll på & somna så trött jag blev, satt typ och kollade
runt på internet som inte alltid är såå kul (?) sen svenska, kollade på en tråkig film som vår lärare
tycker är väldigt bra tydligen, haha.. fick iallafall tillbaka provet, skit nöjd :D nice bajs.. efter skolan
var jag och camilla tvugna att jobba över lite, så mycket att göra med pa arbetet nu alltså, så
sjuuukt jobbigt! jaja, sen hem och åt mat, sen pluggade lite på datorn, kolla runt på bloggar,
sen andra avenyn, snackade nyss med älsklingen i telefon och nu blir det film utan min
man att krama och mysa med :( KISSKISSHUGHUG <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0