torsdag

haha ibland är jag dum i huvvet, som jag får höra dagligen av theres och evelina, stefanie vågar inte säga det eftersom hon vet att hon får en fet smäll då :) iallafall, åkte ner till stan för att gå till skolan, så såg jag ettan bussen som åker till torp, så jag hoppade på den istället bara sådär, haha.. gick en stund där ute själv, sen när jag går in på glitter märker jag inget först, kollar på lite saker oså, sen märker jag att två miffon står och råglor på mig, självklart stefanie och theres, haha det var fult.. så gick jag med dom en liten stund, sen åkte dom och jag köpte en lång kofta, jeans och en sjal :D sen hem och ska snart käka lite mat sen ner och kolla film och sova med älskling :) imorgon är det ju fredag, så jäävla gött, förutom att helgen består av plugg, blir gg imorrn iallafall :) älsklingen är ensam hemma hela helgen också, så ska nog vara hos han mest :) menmen nu ska jag leta efter en massa fakta om kristendomen o skit, ha en bra kväll bloggare :) KISSES <3

image781

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0