usa

japp, nu är man hemma, efter tre veckors semester i usa, rättare sagt orlando/florida där det är varmt nu, åkte dit med lillasyster, mamma och pappa, efter någon vecka kom min bror och hans kompis dit också och var där enda tills vi åkte hem, den 28de kom mina kusiner och min faster dit också, blev både jul och nyårsfirande där nere :) hur bra som helst! hade bra väder alla dagar utan ca. 3 och det var ca. 25-30grader resten av dagarna, fast solade kanske bara 6dar av alla 3veckor, så man kan ju inte skryta med att man är så brun direkt, menmen :) var på flera olika nöjesfält, island of adventure 2ggr, universal studios 1g, wet n' wild 2ggr och sea world 1g :D sen shoppade man såklart, blev en extra resväska med oss hem, förutom att allt var jätte bra så saknade jag markus verkligen hela tiden, har aldrig saknat någon så mycket när jag varit borta, helt sjukt, så igår träffades vi, bäääästa på länge :D han fick massa godis av mig, tröjja och halsband och jag fick världens sötaste halsband, örhängen och ett kort på min man :D så sött, allt var perfekt.. orkar inte skriva en massa om resan, men snart kommer bilder på min bilddagbok : hannahogberg..

PUSS

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0