A PIECE OF CAKE

Godmorgon. Varit ute och gått i över en timme, som alla andra dagar, ni kan bara tänka er hur skönt det är. Har nyss duschat och nu ska jag dammsuga i huset, sen ska jag packa och åka in till stan, ikväll ska nämligen Jag, Theres, Stefanie, Theresé och förmodligen någon mer åka till Fallens dagar. Hoppas det blir kul. =)

Har glömt att säga att Sofia och Jag var i Göteborg i Tisdags. Blev en magväska, svarta fin byxor, randig tröja, klänning, två par skor, örhängen och solglasögon, mycket nöjd. Men ångrade mig att jag inte köpte mig en klänning på H&M en tshirt och tjocktröja på Monki, men det får väl bli en tur dit snart igen.

Hoppas ni har ett bra sommarlov även fast vädret suger, kisses.

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0