det som en gång är dåligt för någon gång med sig det bra

hejhej.. är i sommarstugan, igen & det känns bra, usch gillar verkligen inte uddevalla på sommaren. när jag kom ut hade alla grillat så de va precis klart och lika gott som vanligt, mina föräldrar är världens bästa kockar enligt mig ;) haha.. sen har jag spelat spel och chillat med andrea, sanna och sofia. ska strax gå och lägga mig med dom andra och kolla på en film, imorgon ska vi fyra ut och gå klockan 9 sen blir det att jobba klockan 12, gött med cash. sov gott alla, puss..

Kommentarer
Postat av: irma

jag kan nästa vecka någon gång! inte denna helgen iaf. men kan smsa dig, har ju nytt nmr så fåru de på köpet också hha ;) <3

2008-07-09 @ 12:19:40

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0