DRA IN MAGEN..

kom & tänka på en sak, fyfan va störande de är när folk inte flyttar på sig, som en gång när jag var inne i en butik skulle ja gå förbi en tjej för de fanns ingen annan utväg och jag kom inte förbi henne, hon såg att jag ville förbi men flytta inte på arslet, så ja sa ursäkta och hon flytta sig säkert bara 1cm, så jag blev så jävla sur och sa men flytta på dig fetto och knödde mig förbi, hennes blick mot mig sa mer än tusen ord, haha..

eller när jag stog på ica och kolla på dricka, det var bara jag i gången då de kommer en kärring mot mig, hon skulle förbi mig men kunde fan inte gå där jag inte stog utan hon gick rakt mot mig och jag flyttade mig såklart inte, för att jag stog där först och det fanns massa plats att gå på, då ger hon världens största pust ifrån sig och ja kommenterade och sa att det måste varit sjukt jobbigt att inte gå där jag inte stog, då hon sa tillbaka att jag skulle va tyst, hahaha..

något ni stör er mycket på?

Kommentarer
Postat av: chingachinga

i första stycket var det någon som skulle flytta på sig för din skull men i andra stycket kunde inte du flytta på dig för någon annans? ?? ? ? ? ? känner dg inte men du låter väldigt bitchig.



det var det jag hade på hjärtat..

2008-07-12 @ 01:12:20
URL: http://chingachinga.blogg.se/
Postat av: hanna

okej nu är de såhär chingachinga, nej jag är inte bitchig och jag tror inte du riktigt fattat va jag skrivit här över, det var inte jag som var tyken för att jag inte flyttade på mig, men shit de same, du kmr inte tåla kritik tillbaka ändå :)

2008-07-12 @ 16:00:44
URL: http://hannilicious.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0