FITCH

igår raskade jag, andrea och sanna ner till stan, så mötte vi markus, gick och käkade på fyrkanten och kollade runt lite, men det var så tråkigt att vi gick & hyrde film och åkte hem istället, blev cloverfield, one missed call (den nya) och irene huss, kollade bara på cloverfield, velat se den länge men trodde den va rätt b, gillar inte övernaturliga monster oså, men den var riktigt bra tycker jag.

vaknade nyss och blev lika glad som alltid när det är fint väder, har ingen kamera här hemma så kan varken ta gårdagens outfit eller dagens, men när jag kommer till sommarstuga ska ni få se massor av pics.

en av mina favoritbutiker i usa, love love love =)


och en härlig sommarbild från usa med shorts därifrån

Kommentarer
Postat av: IRMA

älskar abercrombie&fitch min kusin har bara kläder däre ifrån typ. så himla söta kläder. vill också diiiiit.

2008-07-25 @ 15:49:29
URL: http://iiirmis.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0