går långa gatan fram

förlåt för dagens super dåliga uppdatering, men varken haft tid eller lust att sitta vid datorn. dagen började iallafall med att jag, sofia och alice gick ut och gick ca. 4.5km riktigt skönt. sen började man jobba vid 12.OO, rekord säljning idag. sen kom min systers två kompisar ludvig och simon så gick vi upp till huset, jag och mamma gjorde tacos till 11 pers, gott som fasen var det och kul har vi haft, sen åkte nästan alla över till smögen, hann inte kolla så mycket i affärer eftersom dom stängde typ så men vi mös iallafall och fikade, sen skulle vi åka zita båten till kungshamn men jag tvingade alla att gå med mig, ännu en skön promenad, fan va jag känner mig duktig :) nu ska jag gå och lägga mig och somna till en film.

imorgon blir det en långpromenad igen och sedan jobba 11.OO-18.OO, ska tydligen bli bra väder också, på fredag kommer min älskling hit och på lördag blir det nog grebbestadcarnevalen :) have it! kyss.

Kommentarer
Postat av: evelina

fakkkkk grebbestad! :D

2008-07-10 @ 06:59:45
URL: http://lyktberg.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0