GÅR PÅ KROSSAT GLAS UTAN ATT KÄNNA NÅGOT

Hej. Idag har jag jobbat hela dagen och umgåts med min pojkvän hela helgen, inte varit något badväder utan mest regn, men blev en fisketur igår, inte så lyckad jag fick vara hjälten för att rädda båten mot alla stenar, haha.. Sen blev det tacos och kortspel med en massa folk, sen paradise hotel marathon såklart. Är jobb ledig ända till Måndag :O Kanske ska passa på att åka till Liseberg, köpte datorn och annat kul. Ikväll har det även pratats om resa här hemma, hoppas det blir av =) Är ensam hemma nu, har lust att lägga mig och kolla film, imorgon blir det ännu en tidig morgon med powerwalk plus springning, sen ska jag pumpa min cykel och ta mig en lång och jobbig cykeltur :)


Kommentarer
Postat av: irmis

kan vi inte leka snaaaaart :(

2008-07-22 @ 00:08:15
URL: http://iiirmis.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0