jordgubbar & gammeldags vanilj

goddagens. idag har jag solat som bara den, brände mig gjorde jag också. blev inget bad för mig idag heller, är alldeles för feg när det är så kallt. har iallafall ätit kycklig med ris & curry och jordgubbar med gammeldags vanilj, låter väl gott.
nu ska mamma och pappa bort och kolla på min bror som spelar tennis, men jag tycker det är ganska långtråkigt, sen ska vi iallafall ner till havsnära, kanske blir räkor och ett glas vin, haha fy va töntigt det låter, men det är faktiskt gott.

snart är det helg och det ska bli jäkligt skönt att träffa markus igen, blir galen på att jag inte får se han varenda dag.
evelina kanske anländer till bohuslän också, hoppas, för evelina här är det gaaanska varmt, iallafall just nu.

förressten, min mamma är väldigt sur och grinig just nu, när jag fråga varför så hade hon inget bra svar
utan bara; får man inte vara sur ibland?
jo mamma det får du, men då behöver du inte vara det på mig. puss på dig mamma.

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0