MED EN DRINK I EN BUBBELPOOL I BAHAMAS

ni anar inte hur tråkigt det är att skriva i denna blogg utan bilder, själv läser ja nästan aldrig bloggar som aldrig har bilder osv, super tråkigt ju. förmodligen köper jag datorn nu när jag är hemma i uddevalla, men inte alls säkert.

kommer ju bli en massa mer bilder då, och uppdateringar i ett, fyfan va ja tjötar om detta, men det är ju inte kul såhär..

nu har jag iallafall varit nere i samhället, käka en toast med en köttbit i med bearnaise sås och sallad, fy va gott, kommer ta det nästa gång med, tre brudar har evakuerat toaletten nu och jag måste platta håret, kommer jag hinna? tvek.. =) hoppas ni får en super bra och vaaaarm kväll folket..


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0