mysig kväll

känner mig jätte duktig nu, jag har varit ute och sprungit, orkar ju inte speciellt mycket nu, eftersom jag aldrig springer, men sprang en rättså lång bit idag, sen ner till havsnära där mamma och dom satt, satt på bryggan om ni undrar så jag inte satt bland alla folk och svettades, det var massa mys iallafall. sen sprang jag hem med alice, nu ska jag ta mig en dusch och fixa mitt hår, det blir så flottigt (som evelina säger) om jag lägger mig med tvättat hår.

imorgon börjar jag jobba 12.OO funderar på att ta mig en promenad eller spring runda imorgon med, men vet att jag alltid är så sjukt trött på morgonen, ska iallafall verkligen försöka ta mig upp.

nu sitter min vovve och glor in i dator & tittar på vad jag skriver, samtidigt som hon gråter lite, hon vill nog att jag bryr mig om henne, så puss och god natt.

Kommentarer
Postat av: Amy

Hej söta gumman.



Det var inte igår, kul att du skriver igen så jag kan följa dig :-). Gör du utseendet på bloggen själv, om så kanske du kan hjälpa mig så att min blir lite finare...??



Ha en mysig kväll sötnos så hörs vi snart hoppas jag.



Pussis



2008-07-02 @ 23:41:45
URL: http://amysvarld.blogg.se/
Postat av: Amy

Måste varit helt snurrig för du har ju bloggat hela tiden... Men nu lovar jag att jag ska följa dig dagligen.



Puss

2008-07-02 @ 23:51:19
URL: http://amysvarld.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0