nine month

idag den 3juli 2OO8 har jag och markus varit tillsammans i 9månader, är glad att du orkat stanna hos mig, vet att jag inte alltid visar dig min bästa sida, men oftast =) jag kan inte tänka mig någon annan än dig. älskar dig hjärtat.
du är verkligen mitt allt, hugs <3

tycker ni inte jag är duktig som bloggar såppas mycket fast jag knappt är inne på sommaren, det tycker jag, men kommentera mer så blir det betydligt mycket mer inlägg och bilder, roligare då ju.

väntar på att alla kommer hem plus familjen rasimus som vi umgås med 24/7 året runt känns det som, är grannar i stan och på landet, haha. vi ska iallafall äta räkor ute på altanen i denna värmen, yummie. imorgon kommer babe hit och vi kanske åker ut med gummibåten till någon ö och badar så kanske evelina kommer också, och stannar här mer än en vecka hoppas vi på.


Kommentarer
Postat av: älskling

älskar dig mest

2008-07-03 @ 22:33:45

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0