om det ändå vore så

hej bloggare. idag har jag varit inne i uddevalla, skulle hämta lite kläder hemma och kolla på kamera och laptop på torp, bestämde mig för att köpa demon på inet, men han som jobbade där var ju sjukt cp, blev arg och irriterad på honom. men som tur var hade jag med mig ett basebollträ och slog det rakt över huvvet på honom, knäade honom i fejset och i skrevet, skrek fula ord till honom, snoppade in pennor i båda öronen, sparka honom i skrevet och högg av honom fingrarna, sen gick jag och pappa, det kändes skönt.

det blev iallafall en kamera, nikon D6O :D happy.. resten av dagen har jag fikat på coffee roomer på smögen, tagit en promenad därifrån till kungshamn med sara och alice, kollat allsång på skansen och nu ligger jag här, snart börjar paradise hotel, gamla avsnitt, så ruttet, men ändå kul. pussssss.

idag blev den min, äntligen..


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0