ONE MOMENT OF MY LIFE

nu är jag klar, ska gå neröver till samhället, inte varit och kollat i någon affär där på hela sommaren.

har kommit på en väldigt jobbig sak, jag måste ha ett jobb, ett riktigt jobb alltså, har ju ett på gång men det är inte spikat än, sen finns det några hakar, man måste börja jobba någonstans, men det är inte i uddevalla, vet att det inte är speciellt lätt att bara flytta och skaffa jobb någonstans, men jag vill, vill inte vara kvar här, sen en annan sak, jag ska åka utomlands nu, ca. 1-2 gånger inom kort och då kan jag inte ha nått jobb, det är ju inte speciellt lätt att få ledigt, vilket jag vill, fan va jobbigt allt ska vara.

för er som är i närheten av kungshamn/smögen, så får ni gärna komma på modevisningen för helly hansen & holebrook på spättans restaurang imorgon, det kommer bli najs. kisses.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du har en bra dag :)

2008-07-22 @ 14:32:49
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: irmis

duuuu jag är fan så på då! vi kan bo hos min kusin ett tag och hos dina släktingar osv, du har också släkt där va? skulle vara så jäääävla kul! ett tag kvar då men det kan bli riktigt kul. har ja tid o skaffa jobb o spara pengar oså också :)

2008-07-22 @ 21:22:56
URL: http://iiirmis.blogg.se/
Postat av: irmis

hahahah aeller hur, hon är dubbelt så smal som mej typ ingen mage alls :s fattar inte vart jag fått mitt hull ifrån haha!

2008-07-22 @ 21:23:53
URL: http://iiirmis.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0