ONLY YOU

hejhej. igår var det fallens, blev först att fixa sig hos theres med steffi sen åkte vi upp till theresé där robin var, blev lite förfest sen gick vi ner till stan och tog bussen till fallen, de första vi gjorde var att göra sönder en killen sprit, haha fyfan va arg han blev och ville bara slå oss, vi blev av med han som tur var, jag käka en äcklig sallad på max, theres och steffi gjorde henna tatuering i pannan, anker köpte en heliumballong för 5O:- som hon tappade direkt och theres skrek som aldrig förr, haha kul var de iallafall :)

föresten har ni ju inte fått se de där jag skulle göra som va så hemligt, haha inte stor grej alls, men för mig var det, vågar ju knappt ta hål i örat, men nice huh =)



nu ska jag strax åka ut till kungshamn igen, blir jobb och mer sommar hoppas jag?

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0