pain pain pain

Hittade absolut ingenting på torp, var inte där alltför länge heller eftersom jag hade så ont.. Nu väntar jag på att babe kommer hit, han hyr film och köper dricka, själv har jag köpt en chips påse bara till honom, han kommer bli så glad :D

Pratade med en som har gjort samma sak som jag och hon sa att det värsta är den andra och tredje dagen, jag som inte trodde det skulle bli värre och att det lugnar ner sig till imorgon, usch och fy, jag kommer vara så lycklig om när jag inte känner någonting, fy vad jag tjatar om denna grejjer, men lixsom en sak som händer i mitt liv för en gångs skull, hahaha :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du gjort hål i tungan? :P

2008-07-08 @ 00:42:44
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: frida

måste bara säga det här..DU ÄR SÅ ÄVLA SNYGG!... så(a)

2008-07-08 @ 09:20:46
Postat av: hanna

åh tack det värmer :) nu gjorde du min dag.

2008-07-08 @ 11:01:46
URL: http://hannilicious.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0