pigg & gla

nu är jag vaken och hur pigg som helst, var så jävla varmt i rummet så kunde inte ligga kvar, ska ta mig en kall dusch nu för jag har massa spray i håret, äckligt e va de e. sen ska jag, älsk och kanske sara & andrea åka en snabbis till torp sen ut till sommarstugan, ska bli så himla härligt, idag vill jag verkligen bada, typ två veckor sen eller något. sen festival där ute ikväll, eller något i den stilen.

igår drog vi ner till bagge på lite förfest, fan va bra att sara, emma och jenny va där, det gjorde saken mycket roligare, det var iallafall skit mysigt på förfesten, sen skulle alla dra ner till festivalen, vi skulle gå in på öl området, bland dom jag var med så var ingen arton och duktig som jag är hade jag glömt mitt id, skulle iallafall testa att gå in, då blir jag, markus, hasse och emma nekade, haha.. jag och markus gick iväg en stund för oss själva, sen så bara vi öppnar stängslet lite och går in, där vi möter emma & hasse, haha bra vakter som ser oså, slapp att betala 8O:- gött. haha det var faktiskt en rolig kväll, men förfesten tog priset så ingen mer fjord till uddevalla, tack.

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0