SOMMAR SOMMAR SOMMAR

hej =) hoppas ni mår bra, det gör iallafall jag. vaknade klockan 9 imorse och gick ut och sprang, sen hem och duscha och gick ut & la mig & sola, låg säkert där i 4timmar, svett som fan. men nu är jag so fresch fresch =) ska snart ner till samhället och käka på nått ställe nära vattnet, segelbåtar och en massa folk, mysigt. är så glad att det är fint väder, haha.

ikväll kommer det hända grejjer, jag ska nämligen vara fotograf för modevisning på en restaurang nere vid vattnet (spättan) där dom ska visa kläder från helly hansen och holebrook, ska bli kul =) sen blir det nog räkor och vin, mysigt.

imorgon åker jag in till stan, antingen ska vi till liseberg, annars blir det väl lite fjorden kanske..

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0