sunny days

hej, inte skrivit på ett tag nu, min pojkvän har ju kommit hit så inte haft tid.

men duktig har jag varit, igår gick jag en promenad på 6km och sprang 1km, sen jobbade jag från 12-15 och sen kom markus hit, vi bara tog det lugnt till 19.OO då vi plus min familj var bjudna till rasimus på grilltajm, det satt jävligt gott i magen, efter det gick vi alla ner till spättan och lyssnade på band som sjöng mm.. nice bajs!

idag var jag också väldigt duktig, gick ut och gick 4,5km plus sprang en del också, sen kom jag hem, duschade, väckte markus och vi gick och badade, första gången för mig :O lite sjukt, men gött var det. varmaste dagen på länge idag, låg och kokade gött. sen gick man bort till jobbet, spelade kort och snacka med dom andra, kom alldeles nyss hem, markus duschar och snart är det min tur, sen ska vi ta oss en trip till smögen där det blir mat och kanske shopping, vill iallafall ha mig en ring, men får se.

frågestunden håller fortfarande på här nere, så de är bara att kommentera.

kisses and hugs.

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0