alla dessa tivoli ljus

hejsan,  vet att jag varit dålig med bloggandet, ska förbättras. morgonen började iallafall med en att gå ut och gå ca 3km och sprang ca 1,5km, gjorde iordning mig snabbt och jobbade till kl. 18.OO.. sen hem till familjen rasimus och käkade mat, sen somnade jag i soffan bredvid sara som nördade msn, sen gick vi hem till mig, kollade på paradise hotel med sofia, ludde och andrea, sen dess har jag suttit vid datorn och haft allmänt tråkigt, ska lägga mig nu, imorgon blir det ännu en promenad, så jävla skönt är det, kommit igång nu som fan och ska fortsätta med det.

imorgon är det inget jobb och markus kommer hit, iofs ska det tydligen bli piss väder =/ buhu..




Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0