här kommer svaren..

O1. Frida
- Framtidsplaner?
- Vad använder du för smink?


svar: Jag har lite olika saker jag är intresserad av, är väldigt intresserad av foto och design, skulle vart kul att både designa möbler och inreda i hus mm, helst skulle jag vilja göra det utomlands eller jobba utomlands med något annat roligt.

Smink varierar rättså mycket, brukar alltid köpa och testa nya saker, men har rätt mycket ID smink.. När jag sminkar mig just nu använder jag en kräm för att det ska sitta bättre, en puderkrämig foundation, id puder över det och knallrosa rouge, anväder knappt ögonskugga..


O2. irmis
du kan ju mitt lösen oså om du har lust att göra en enkel blogg design, söt och enkel. som du vill :)

sen har jag en fråga också :D
vad var den grejen du skulle göra som ingen fick reda på hah ?
<3 <3


svar: Du vet att jag hjälper dig irma =) Haha iofs tror jag du vet vad det är, men kommer inte säga riktigt än, lovar att du ska vara en av de första som vet, det är ingen big deal direkt men för mig är det =) haha <3


O3. a - är du rik?

svar: nej det är jag inte, har nästan aldrig mycket pengar utan får jobba som ett djur och har svårt att behålla pengar länge, vill alltid köpa saker jag egentligen inte har råd med..


O4. din älskliiing vallentin :D
är du kär i mig :P

svar: klart som fan jag är !!! =)


O5. M - vad jobbar du med?
svar: har 3st jobb, ett på en videobutik i uddevalla, en i en glass kiosk i kungshamn och en i en klädbutik i kungshamn..


O6. Shia - Kmr vi & ses mer ?
svar: Då har jag en fråga till dig: Vem fan är du?


O7. Hanna-fan - Har din pojkvän varit otrogen?

 svar: ja de har han..


O8. Lovisa - Drömutseende?


svar: Det är egentligen väldigt svårt, finns så sjukt mycket vackra människor, men har ju alltid tyckt Alessandra Ambrosio och Miranda Kerr varit snygga, så båda dom i en och samma kropp hade väll varit perfekt? =)


O9. Matilda H -
vilka är dina favoritbloggar?
du är så jävla söt, kan du inte lägga in fler bilder och outfits på dig och dina vänner? ha det fint, puss
svar: Lisa och Evelinas bloggar är de jag alltid kollar på, sen så finns de ju de som jag gillar men inte alltid är så roliga, som ElinKling, FashionToast och AmandaBerg.. Kenza, Kissie, BlondinBella och StinaLee kan jag spy på så jävla trista dom är..
Tack för komplimangen, värmer =) Klart jag ska göra det, men såklart blir det lättare när jag skaffar min egna laptop där jag kan ha mina bilder samlade, vill helst inte lägga in en massa bilder på Pappas laptop hela tiden..


1O. anonym
brukar du åka utomlands, isåfall vart har du varit och vad rekommenderar du?

Brukar och brukar vet jag inte, men en gång om året brukar det iallafall bli.. Jag har varit på massa ställen - Frankrike, Usa, Thailand, HongKong, Grekland och en massa mer.. Finns så jädrans mycket jag kan rekommendera, men det mest coolaste stället jag varit på är Las Vegas, det är en ren sagovärld.. Sen älskar jag ju Thailand förutom att det är för mycket svenskar där.

Sådär ja, hoppas ni fick de svar ni ville ha =) kisses 

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0