Med öl på en ö i Stilla havet

Haha fan va jag diggar min header, som ni kanske redan märkt gillar jag att byta design, jag gillar förändring överallt i mitt liv kan man säga :) Imorgon måste jag upp O8.OO för att hinna äta frukost, men ska bli skönt då har jag hela dagen på mig att hinna med saker. Hoppas det blir lite shopping på Torp imorgon också. Förressten hittade jag en cool butik på Smögen idag, ville ha riktigt mycket fina saker, speciellt ett par skor, ett par skjorts och en skjorta.

Jag älskar dig Markus. Godnatt gott folk, kisses.


Kommentarer
Postat av: sofia

om du skulle ha tråkigt nån dag skulle du ju kunna få göra iordning min :P har inget ps på datorn just nu :P

2008-07-07 @ 17:57:53
URL: http://edstam.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0